بسم الله الرحمن الرحیم- برادران سایت کلمه دریک جاده عناد ولج بازی وعدم تعقل افتاده اندکه مایه تعجب وشرمساری است- ووتجزیه وتحلیل های بدون پشتوانه خرد ورای سلیم سعی میکنند هم خود وهم دیگران به یک جاده بسوی پرتگاه هدایت کنند- ایشان میفرماید کلمه عصمت چون درقران برای اهل بیت نیامده است پس ما عصمت رابرای اهلبیت وزنان پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم نمیپذریم درحالیکه چنین لغتی برای اعلبیت مکرم صلواته الله علیه واله والسلم نبایدبیاید همان لیذهب عنکم الرجس اهل بیت ویطهرکم تطهیرا- زیرا کلمه عصمت دونوع معنای خاصدارد که درقران امده است- معنای اول – یعنی – انسانخود را ازچیزی بازداشتن وحفظ کردن است ومعنای دوم به چیزی چنگ- در معنای اول فرد خودرا مثلا در راهی از انکه درداخل چاهی بیافتد حفظ کند درحالیکه ایه میفرماید چاهی برای اهلبیت وجوندارد که بخواهد خودرا از ان حفظ کند ما چاه رابرطرف کردیم درست مانند فرشتگان کلمه عصمت بر ای فرشتگان بی معنا است زیرا انهاعقل محض هستند ووسوسه های شیطانی ندارند خودرا از چیزی خطا وپلید حفظ نمی کنند امام عیله السلام مانندفرشتگان هستند ولی عصمت برای بشر عادی معنادارد واین معنا از جهت غلبه اکثریت بر اقلیت مطرح شده است که فرد خیال میکنددر امام نفس شیطانی درایشان ایجاد میشود وامان علیه السلام خودرا ازان نفس حفظ میکند اگر چنین است پس کلمه حبل باید یک طنابی از اسمان به زمین بیاید وگرنه بایدلغتی دیگر استفاده میشد- یا صوم یعنی سکوت کردن وخاموشی است پس بیادیک لغتی دیگری اختراع میشد وخیلی عجیب است دراین مواردبه حدیث مراجعه نمیشود چون به ضرر اقایان است ومیخواهند باقران مسئله را ماست مالی کنند-اما مسئله دیگر جناب اقای خدمتی فرمودند- که اقای ابوحنیفه امام اعظم اگر یکمیلیون حدیث ندیده است حتما پانصد هزار حدیث دید است شما یک صدهزار حدیث را اثبات کنید بیادکتابش امروز وجود دشته باشد تا جناب ابن وهاب در ثانی یک میلیون حدیث از فقط شخص پیامبر اکرم یقینا میزان زیادی ازان جعلی است ما جعلی بودن به اصحاب نسبت نمیدهیم ولی انچه بدست امده بخش زیادی ازان جعلی است اولا چگونه میتوان جعلی را شناخت علمی گسترده میخواهد که درعلم اقایان وجودندارد- درثانی ان پانصدهزار که دیده نشد ایا احتمال نداردکه احادیث درستی درانها باشد